Co to jest?
Tak kładka nad torami tramwajowymi to "węzeł przesiadkowy"? Czy dzięki temu węzłowi nie będzie można normalnie dojść na przystanek tramwajowy? Miejmy nadzieję, że będzie można chociaż przejść przez jednię po pasach w tych miejscach gdzie dotychczas. Mam wrażenie, że projektantom węzła chodziło wyłącznie o to, żeby samochody nie cierpiały ustępując pieszym.
Niesamowite, że taka "inwestycja" uzyskała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. Czy znów usłyszymy, że "eksperci wysoko ocenili kolejny toruński projekt"?
Szkoda, że pieniędzy na tę inwestycję nie wydano na zrobienie bardzo potrzebnego chodnika i ścieżki rowerowej przez most kolejowy na Wiśle.
Szkoda, że pieniędzy na tę inwestycję nie wydano na zrobienie bardzo potrzebnego chodnika i ścieżki rowerowej przez most kolejowy na Wiśle.
jak widać, projekt nie został zrealizowany prawidłowo przez wykonawcę. Jutro jadę zrobić zdjęcia stanu faktycznego. W wizualizacji widać, jak chodnik i ścieżka rowerowa "odbija" w prawo, by minąć słup/filar. na zdjęciach z prac - nic takiego nie ma. Czy ktokolwiek w mieście nad tym czuwa?
OdpowiedzUsuńTo jest po prostu brzydkie i ładne już nie będzie. Zupełnie nie pasuje do mostu, szpeci całą okolice, nie pełni żadnej istotnej funkcji, jest takie po prostu głupie.
UsuńGospodarze będą się tym zachwycać bo powstało za unijne pieniądze.
Będą tę kładkę pokazywać jako wzorcowe rozwiązanie do zastosowania na pl. Rapackiego.
Projekt BiT City wypada słabiutko, zwłaszcza w Toruniu, bo w Bydgoszczy wybudowano tramwaj na Fordon.
OdpowiedzUsuńhttp://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/5,35636,17840420,To_bedzie_pierwsza_od_ponad_40_lat_nowa_linia_kolejowa.html#NiePrzeg
Nic nie zapowiada zmiany.
A jednak 20% poparcia dla Pawła KUKISA zapowiada początek bardzo dużych zmian polityczni -społecznych w Polsce, bo nagle w dwa tygodnie Prezydent i rząd prześcigają się w deklaracjach szybkiego załatwienia od reki takich spraw jak np JOW które latami wydawały się nie do zmienienia...
OdpowiedzUsuń